PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 08 | 3 |

Tytuł artykułu

Wielkość przedsiębiorstwa przemysłu spożywczego a przydatność internetu w działaniach promocyjnych

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Production scale of the food industry enterprises as a factor determining the range of internet promotion

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
W artykule przedstawiono analizę zakresu realizowanej promocji na stronie WWW pod względem wielkości przedsiębiorstw przemysłu spożywczego. Omówiono również różnice w postrzeganiu promocji internetowej przez marketerów.
EN
The paper discusses Internet promotion of food industry enterprises in Poland. The analysis proved that production scale is not an important factor determining the range of promotion activities on the Web sites. Moreover, marketers from the smaller enterprises are more likely to perceive Internet impact on the promotional activities.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

08

Numer

3

Opis fizyczny

s.136-139,tab.,bibliogr.

Twórcy

  • Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, ul.Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa

Bibliografia

  • Abel I., Wilson S. 2002: So you want to get involved in E-commerce. Industrial Marketing Management 31/02.
  • Wiktor J. 1999: Promocja. [W:] Podstawy marketingu, red. J. Altkorn. Instytut Marketingu, Kraków.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.dl-catalog-d48fabd3-1281-48b2-9e05-833d1e8ab9ff
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.