Warianty tytułu
Recognition of consumers preferencies as the increase factor of products competitiveness on the vegetables market
Języki publikacji
Abstrakty
Zbadanie potrzeb i zachowań konsumentów ma duże znaczenie przy budowaniu przewagi rynkowej i większej konkurencyjności podmiotów gospodarczych. W opracowaniu przedstawiono wyniki badań przeprowadzonych wśród wybranej grupy mieszkańców miasta Poznania. Badanie miało na celu poznanie preferencji konsumentów dotyczących kupowanych warzyw.
Researches on consumers behaviours has a big significance to the development of a market advantage. In this paper there were shown the results of researches, which have been carried out among inhabitants of Poznań. The aim of this research was to recoquire the consumers preferences and behaviours concerning the chooses of the vegetables.
Wydawca
Rocznik
Tom
Numer
Opis fizyczny
s.145-148,tab.,wykr.,bibliogr.
Twórcy
autor
- Katedra Ekonomiki Przedsiębiorstw Agrobiznesu, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, ul.Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań
Bibliografia
- Jąder K. 2006: Uwarunkowania konkurencyjności produktów regionalnych w ofercie artykułów spożywczych. Agrobiznes. Konkurencja w agrobiznesie - jej uwarunkowania i następstwa, t. 1, red. Urban S.. Prace Naukowe Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, s. 341-347.
- Kędzior Z., Ptasińska J. 2005: Systemy jakości w przemyśle spożywczym. Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nr 678.
- Plichta G. 2002: Oczekiwana jakość usługi handlowej jako przesłanka lokalizacji zakupów. Zeszyty Naukowe Akademii Ekonomicznej w Krakowie, nr 586, s. 157-169.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.dl-catalog-c7c65fd6-583a-4a9f-820f-8180031a1ea5