PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 08 | 3 |
Tytuł artykułu

Psychologiczne aspekty wpływu reklamy na decyzje nabywcze konsumentów żywności

Autorzy
Warianty tytułu
EN
Psychological aspects of the influence of advertisements on purchasing decisions of the consumers of food
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Na rynku żywnościowym można dostrzec znaczące zmiany w aspekcie zachowań nabywczych konsumentów żywności. Preferują oni produkty o uznanej marce, znakomitej jakości. Nie przeszkadza im nawet wysoka cena tych wyrobów. Przyznają, iż w podejmowaniu decyzji o zakupie produktu pomaga im często reklama. Poddają się jej wpływowi. Artykuł ukazuje również psychologiczne aspekty wpływu reklamy na decyzje nabywcze konsumentów produktów żywnościowych.
EN
Polish society responds to various kinds of advertisements in an active way. Consumers’ purchasing habits prove this situation to be true, to the consumers of food Consumers admit that they are interested in the price and quality of products, but their decisions are also influenced by advertisements. Once again the saying "advertising is the mainspring of commerce" proves correct. Advertised products and brands are the most influential and they appeal.
Wydawca
-
Rocznik
Tom
08
Numer
3
Opis fizyczny
s.132-135,rys.,tab.,wykr.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Kujawsko-Pomorska Szkoła Wyższa w Bydgoszczy, ul.Ks.M.Piotrowskiego 12-14, 85-098 Bydgoszcz
Bibliografia
  • Falkowski A., Tyszka T. 2003: Psychologia zachowań konsumenckich. GWP, Gdańsk 2003, 21.
  • Gajewski S. 1994: Zachowanie się konsumenta a współczesny marketing. Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego, Łódź, 83-85.
  • Kondej A. 2003: Polowanie na klienta. Jak nami manipulują producenci i sprzedawcy. Wydawnictwo SBK Marketing, Białystok, 97.
  • Kramer 2004: Podstawy marketingu. PWE, Warszawa, 206.
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.dl-catalog-c529a07f-4fe3-42f3-be5d-f7a7f3f4b271
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.