PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2008 | 15 | 09 |

Tytuł artykułu

Obszary decyzji konsumenckich a typy osobowości młodych Europejczyków

Warianty tytułu

EN
Connections between consumer decisions` areas and personality types

Języki publikacji

PL

Abstrakty

EN

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

15

Numer

09

Opis fizyczny

s.33-39,rys.,tab.,wykr.

Twórcy

  • Katedra Handlu Międzynarodowego, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.dl-catalog-c1cdeb08-980d-4707-ab42-2f14b83a6315
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.