PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2008 | 15 | 09 |
Tytuł artykułu

Obszary decyzji konsumenckich a typy osobowości młodych Europejczyków

Warianty tytułu
EN
Connections between consumer decisions` areas and personality types
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
15
Numer
09
Opis fizyczny
s.33-39,rys.,tab.,wykr.
Twórcy
  • Katedra Handlu Międzynarodowego, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu, Poznań
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.dl-catalog-c1cdeb08-980d-4707-ab42-2f14b83a6315
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.