PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2010 | 04[53] |

Tytuł artykułu

Znaczenie wizerunku w budowaniu pozycji konkurencyjnej banków

Warianty tytułu

EN
The image role in creating competitive position of banks

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN

Słowa kluczowe

Twórcy

  • Katedra Polityki Europejskiej, Finansów Publicznych i Marketingu, Wydział Nauk Ekonomicznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, ul.Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa

Bibliografia

Uwagi

Rekord w opracowaniu

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.dl-catalog-9d39d9e0-284d-454c-a929-988693b2bfd6
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.