PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2008 | 53 | 03 |

Tytuł artykułu

Znaczenie graficznego wyglądu opakowań

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Significance of graphic design on packages

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Szata graficzna opakowania nabiera obecnie coraz większego znaczenia. Wpływa ona na walory promocyjno-reklamowe opakowań. Przy jej projektowaniu należy starać się uzyskać efekt promocyjny. Duże znaczenie ma właściwy dobór kolorów i dostosowanie ich do rodzaju zawartości opakowania oraz gustów i upodobań nabywców. Opakowania powinny dzięki swej szacie graficznej wywoływać korzystne dla sprzedawcy reakcje nabywców.
EN
The graphic design on packages now acquires ever more significance. It influences upon promotional-advertising values of packaging. The promotional effect should be tried to be achieved already in designing. A suitable choice óf colours and their adaptation to the type of packaging contents and also to consumers' tastes and preferences have considerable importance. Owing to its graphic design packaging should evoke consumers' reactions advantageous for the seller of products contained in it.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

53

Numer

03

Opis fizyczny

s.32-33,fot.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Centralny Ośrodek Badawczo-Rozwojowy Opakowań

Bibliografia

  • [1] Szymczak J., Ankiet Homa M.: Wykorzystanie testu zapamiętywania w ocenie warstwy wizualnej opakowań przez nabywców indywidualnych. Opakowanie Nr 2/2005.
  • [2] Kolek Z.: Barwa opakowań. Fizyczny aspekt wrażeń barwnych. Opakowanie Nr. 2/2006.
  • [3] Żakowska H.: Aktualny stan gospodarki odpadami opakowaniowymi. Opakowanie Nr. 5/2006.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.dl-catalog-718dc35b-559a-41df-b9b9-6e667fe4d1af
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.