Chotkowski 2001, Funkcjonowanie grup marketingowych producentów rolnych, Postępy Nauk Rolniczych nr 1.
Christopher M., Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, Polskie Centrum Doradztwa Logistycznego 2000.
Cooper M.C., Ellram L.M., Gardner J.T., Hanks A.M., Meshing Multiple Aliances, "Journal of Business Logistic" 1997 No 1.
Czubała A., Dystrybucja produktów, PWE, Warszawa 2001.
Karasiewicz G., Systemy dystrybucji artykułów rolno-spożywczych na rynku polskim. Diagnoza i koncepcje zmian. Wyd. Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2001.
Kisperska-Moroń D., Wpływ tendencji integracyjnych na rozwój zarządzania logistycznego, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 1999.
Lewandowska J., Jak kreować entuzjazm konsumenta ECR, „Marketing Serwis" 1998.
Lichtarski J. (red.), Współdziałanie gospodarcze przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 1992.
Niestrój R., Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 1996.
Poirier Ch.C., Advanced Supply Chain Management, Berrett-Kochler Publisher, San Francisco 1999.
Spyra Z., Kanały dystrybucji. Kształtowanie relacji, Wyd. CeDeWu, Warszawa 2007.
Strużycki M. (red.), Dystrybucja jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstw na przełomie wieków XX i XXI, Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, Warszawa 2001.
Witkowski J., Zarządzanie łańcuchem dostaw, PWE, Warszawa 2003.