PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2007 | 43 |

Tytuł artykułu

Procesy integracyjne i współdziałania w kanałach marketingowych produktów roślinnych

Autorzy

Twórcy

Bibliografia

  • Chotkowski 2001, Funkcjonowanie grup marketingowych producentów rolnych, Postępy Nauk Rolniczych nr 1.
  • Christopher M., Logistyka i zarządzanie łańcuchem dostaw, Polskie Centrum Doradztwa Logistycznego 2000.
  • Cooper M.C., Ellram L.M., Gardner J.T., Hanks A.M., Meshing Multiple Aliances, "Journal of Business Logistic" 1997 No 1.
  • Czubała A., Dystrybucja produktów, PWE, Warszawa 2001.
  • Karasiewicz G., Systemy dystrybucji artykułów rolno-spożywczych na rynku polskim. Diagnoza i koncepcje zmian. Wyd. Naukowe Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego, Warszawa 2001.
  • Kisperska-Moroń D., Wpływ tendencji integracyjnych na rozwój zarządzania logistycznego, Wyd. Akademii Ekonomicznej w Katowicach, Katowice 1999.
  • Lewandowska J., Jak kreować entuzjazm konsumenta ECR, „Marketing Serwis" 1998.
  • Lichtarski J. (red.), Współdziałanie gospodarcze przedsiębiorstw, PWE, Warszawa 1992.
  • Niestrój R., Zarządzanie marketingiem. Aspekty strategiczne, Wyd. Naukowe PWN, Warszawa 1996.
  • Poirier Ch.C., Advanced Supply Chain Management, Berrett-Kochler Publisher, San Francisco 1999.
  • Spyra Z., Kanały dystrybucji. Kształtowanie relacji, Wyd. CeDeWu, Warszawa 2007.
  • Strużycki M. (red.), Dystrybucja jako źródło konkurencyjności przedsiębiorstw na przełomie wieków XX i XXI, Instytut Rynku Wewnętrznego i Konsumpcji, Warszawa 2001.
  • Witkowski J., Zarządzanie łańcuchem dostaw, PWE, Warszawa 2003.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.dl-catalog-4d11401a-169d-42e4-a0d7-a49f297fa4fd
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.