[1] Kuchciak M., Sadowski A: 2000. Polski rynek piwowarski na tle wybranych rynków europejskich. Nasz Rynek Kapitałowy, nr 5, s. 230-244.
[2] Christopher M., Peck H.: 2005. Logistyka marketingowa, PWE, Warszawa, s. 99 i nast.
[3] World Drink Trends 2004. World Advertising Research Center, Oxfordshire 2004.
[4] Sadowski A.: 2005. Zjawisko substytucji w na rynku napojów alkoholowych w Europie. Pieniądze i Więź, nr 2, s. 157-163.
[5] Grzeszczuk A.: 2004. Rozmowa z Nico Nusmeierem, prezesem Grupy Żywiec S. A. Żadnych nowych browarów - koncentrujemy się na rozwoju i integracji. Agro Przemysł, nr 4.
[6] 2004. International Report. Brauwelt International, nr 5.
[7] Benson-Armer R., Leibowitz J., Ramachandran D.: 1999. Global beer: what's on tap? The McKinsey Quarterly, nr 1, s. 110-121.
[8] Sadowski A., Więcek J.: 2002. Wpływ dochodu i czynników demograficzno- społecznych na spożycie piwa w polskich gospodarstwach domowych. Przem. Ferm. i Owoc.-Warz., nr 7-8.