PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2008 | 53 | 09 |

Tytuł artykułu

Oczekiwania młodzieży wobec opakowań jednostkowych słodyczy

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Expectations of youth concerning the consumer packaging of sweets

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Opakowania jednostkowe słodyczy, których zakup często dokonywany jest impulsywnie powinno szczególnie silnie przyciągać uwagę klienta i motywować do zakupu. Artykuł poświęcony jest opiniom studentów, jakie uzyskano podczas badań fokusowych (zogniskowanych wywiadów grupowych) na temat tego, jak powinny być opakowane słodycze masowo dostępne w sklepach, aby we właściwy sposób oddziaływać na potencjalnego nabywcę.
EN
Consumer packages of sweets, the purchase of which is often impulsive, should particularly strongly draw consumers’ attention and motivate to purchase. The article contains students’ opinions got during focus research (focused group interviews) on how the sweets available on a large scale in shops should be packaged to influence in a suitable way upon the potential buyers.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

53

Numer

09

Opis fizyczny

s.10,12,14,16,tab.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Spektrum – Dietetyka

Bibliografia

  • [1] Levitt T:. Marketing success through differentiation - of anything, Harvard Business Review, Vol.52, Jan/Feb., 1982.
  • [2] Mazurek-Łopacińska K. (red.): Badania marketingowe. Podstawowe metody i obszary zastosowań. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu, Wrocław 1999.
  • [3] Polkowska M:. Marka szlachetnie opakowana. Print Partner 7, 2006, 12-15.
  • [4] Słownik Języka Polskiego, Tom III, PWN, Warszawa 1989,255.
  • [5] Szymczak J., Ankiel-Homa M.: Opakowania jednostkowe w działaniach marketingowych przedsiębiorstw. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej w Poznaniu, Poznań 2007.
  • [6] Szymczak J.: The quality of goods and consumers’ satisfaction. Zeszyty Naukowe AE Poznań 1998, 173-176.
  • [7] Wiader B., Ridgway K., Nelson A., Baldwin J:. Food and drink packaging: who is complaining and who should be complaining. Applied Ergonomics 33, 2002, 433-438.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.dl-catalog-4b440bb7-05a1-44d3-984f-f7b57a7fcf3f
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.