PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2006 | 08 | 3 |

Tytuł artykułu

Strategia produktu na przykładzie Spółdzielni Pracy "Cukry Nyskie" w Nysie

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Product strategy of Cukry Nyskie in Nysa

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
W pracy omówiono strategię produktu i elementy bezpośrednio z nią związane. Przedstawiono warunki powodujące coraz większe znaczenie strategii produktu oraz jej poszczególnych elementów składowych. Opisane zostały następujące strategie: nowego produktu, marki, opakowań i zarządzania jakością. Stanowią one zdecydowanie istotny czynnik kreujący funkcjonowanie służb marketingowych przedsiębiorstwa.
EN
In the events following 1989, especially after Poland joined the European Union, the Polish enterprises have been challenged not only to take on the fierce competition within the nation but simultaneously battle international challengers. The industry has become a classic example of a positive byproduct of globalization. In fact, the pressure and demand for high quality product has forced the industry to focus more on branding, promotions, product lines, and product placements then ever before. Product development and product placement, known as product strategy, will play a crucial role in the success of manufacturing and selling of goods and services. In other words, the strategy will illustrate the goal of fulfilling the wants and needs of the consumer. In conclusion, strategic product placement, branding, packaging and quality of product in any industry will be key elements to success.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

08

Numer

3

Opis fizyczny

s.14-18,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Katedra Ekonomiki i Organizacji Gospodarki Żywnościowej, Uniwersytet Ekonomiczny we Wrocławiu, ul.Komandorska 118/120, 53-345 Wrocław

Bibliografia

  • Bartold R. 2004: Philips Kotler odpowiada na pytania na temat marketingu. Dom Wydawniczy REBIS, Poznań, 83.
  • Kania-Lentes P. 2005: Notebook z czekolady. Przegląd Piekarski i Cukierniczy, nr 7, 88.
  • Kotler P. i in. 2002: Marketing. Podręcznik europejski. PWE, Warszawa, 662.
  • Kotra K., Pysz-Radziszewska A. 2001: Marketing w teorii i praktyce. WSB, Poznań, 64.
  • Mruk H. (red.) 2002: Strategie marketingowe. AE, Poznań, 82.
  • Mruk H., Rutkowski I. 1999: Strategia produktu. PWE, Warszawa, 23-24.
  • Polak E. 1999: Czy opakowanie może sprzedawać wyrób? Przegląd Piekarski i Cukierniczy, nr 7, 33.
  • Sadowski J. 2005: W pogoni za nowością. Businessman, nr 7 (172), 78.
  • Skrzypek E. 2002: Jakość i efektywność. UMCS, Lublin, 70.
  • Stus M. 2004: Żywność „light” coraz bardziej popularna. Przegląd Piekarski i Cukierniczy, nr 8, s. 12.
  • Urbanek G. 2002: Zarządzanie marką. PWE, Warszawa, s. 22.
  • Urbaniak M. 2004: Zarządzanie jakością. Teoria i praktyka. Diffin, Warszawa, 13-14. http://www.mos.gov.pl/laktualnosci/przeglad_prasy/2004maj/10_05_2004.shtml
  • http://webapp01.ey.com.pl/EYP/WEB/eycom_download.nsf/resources/tabele_ranking%20mocy_2005.pdf/$FILE/tabele_ranking%20mocy_2005.pdf
  • http://www.wprost.pl/ar/?O=59385&C=57
  • http://www.cukrynyskie.com.pl/nowosci.htm

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.dl-catalog-395ac113-99d0-4b03-9292-19cb105a9536
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.