PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 07 | 3 |
Tytuł artykułu

Badania satysfakcji klienta w systemie zarządzania jakością

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
EN
Research of customer satisfaction in quality management system
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
Pomiar satysfakcji jest pierwszym zasadniczym krokiem w kierunku większej orientacji współczesnego przedsiębiorstwa na klienta. Działaniu temu sprzyjają systemy zarządzania jakością. Zidentyfikowano metody pomiaru satysfakcji stosowane przez przedsiębiorstwa agrobiznesowe w Polsce.
EN
Customer satisfaction is a key issure for all organizations. To surrive, you must understand and provide what the customers want. This article focuses on all these aspects of customer satisfaction in quality management system. In this article one introducied methods measurement of customer satisfaction to illustrate the activities needed to improve enterprises competitive.
Wydawca
-
Rocznik
Tom
07
Numer
3
Opis fizyczny
s.130-136,rys.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Ekonomiki Przedsiębiorstw, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, ul.Oczapowskiego 4, 10-957 Olsztyn
Bibliografia
  • Derek A. 2004: Customer Satisfaction Research Management. Hardcover, 151-159.
  • Hauskenecht D.R. 1990: Measure scales in Consumer satisfaction/Dissatisfaction and Complaining Behaviour, Vol. 3, 1-11.
  • Hill N., Aleksander J. 2003: Pomiar satysfakcji i lojalności klientów. Oficyna Ekonomiczna, Kraków, 69.
  • Lock D. 2002 : Podręcznik zarządzania jakością. PWN, Warszawa, 25-31.
  • PN-EN ISO 9000:2000, 2001: Systemy zarządzania jakością. Podstawy i terminologia. Wyd. Normalizacyjne Alfa-Wero, Warszawa, 27.
  • Urbanek G. 2004: Jakość, satysfakcja, lojalność, rentowność - łańcuch przyczynowo-skutkowy. Marketing i Rynek, nr 6, 2-8.
  • Schneider W. 2000: Kunderzufriedenheit. Strategie. Messung. Management. Verlag Moderne Industrie, Landsberg, 57.
  • Storbacka K., Lehtinen J.R. 2001: Sztuka budowania trwałych związków z klientami. Customer Relationships Management. Oficyna Ekonomiczna, Kraków, 24.
  • Sudoł S., Szymczak J., Haffer M. 2000: Marketingowe testowanie produktów. PWE Warszawa, 294
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.dl-catalog-0b382609-cdc9-4079-a2cd-7e786cea9e0c
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.