Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
1999
Tom
45
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Rynek franchisingowy w Polsce
(
Pokorska B.
), s. 1-7
artykuł:
Edukacja konsumenta jako czynnik wzmacniajacy jego pozycje na rynku ubezpieczen spolecznych
(
Bombol M.
,
Dabrowska A.
), s. 8-13
artykuł:
Formy handlu detalicznego kreowane przez spolki z kapitalem zagranicznym
(
Maleszyk E.
), s. 14-22
artykuł:
Gieldy towarowe w Polsce - stan obecny i przewidywane zmiany
(
Tajer S.
), s. 22-30
artykuł:
Dystrybucja artykulow zywnosciowych w Polsce w ocenie ekspertow
(
Klosiewicz U.
), s. 31-35
artykuł:
Przyszlosc kanalow dystrybucji na rynku artykulow przemyslu spozywczego w opinii producentow
(
Slominska B.
), s. 36-44
artykuł:
Znaczenie czynnikow kultury polskiej dla zagranicznych przedsiebiorstw handlowych
(
Guz G.
), s. 44-49
artykuł:
Z zycia GETAS-IRWiK Spolka z o.o.
(
Olejniczuk-Merta A.
), s. 50-57
artykuł:
Sprawozdanie z seminarium pt.: Franchising - szansa dla malych i srednich przedsiebiorstw
(
Maleszyk E.
), s. 58-61
artykuł:
Sprawozdanie z konferencji naukowej pt.: Male i srednie przedsiebiorstwa handlowe. Stan i perspektywy
(
Kuczewska L.
), s. 61-64
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.