Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2003
Tom
49
Numer
3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
3
artykuł:
Profesor dr Eugeniusz Garbacik - ekonomista, spoldzielca, nauczyciel akademicki
, s. 1-2
artykuł:
Zalety analizy wariancji w badaniach konsumpcji
(
Slaby T.
), s. 3-9
artykuł:
Instytucjonalne formy wspierania malych i srednich przedsiebiorstw
(
Bojewska B.
), s. 9-16
artykuł:
Strategia 'Poczty Polskiej' a uslugi poczt europejskich
(
Kuczewska L.
), s. 17-22
artykuł:
Rozwoj rynkow hurtowych produktow rolno-spozywczych jako istotny czynnik efektywnosci marketingu regionalnego w Polsce
(
Baruk A.
,
Nowak R.
), s. 23-28
artykuł:
Dzialalnosc promocyjna jako czynnik wplywajacy na sukces rynkowy przedsiebiorstwa handlowego
(
Nowacki R.
), s. 29-35
artykuł:
Postepowanie nastolatkow na rynku
(
De Pourbaix P.
), s. 35-43
artykuł:
Wybrane czynniki wplywajace na wyniki przedsiebiorstw hurtowych
(
Nowacka B.
), s. 43-51
artykuł:
Oszczednosci gospodarstw domowych i ich struktura [na przykladzie miasta Sieradza]
(
Przybysz Z.
,
Grduszak B.
), s. 52-56
artykuł:
Uwarunkowania popytu na uslugi gastronomiczne w krajach gospodarczo wysoko rozwinietych
(
Maslowski A.
), s. 57-62
artykuł:
Sprawozdanie z konferencji pt. Ksztaltowanie jakosci zycia mieszkancow w regionie
(
Rudawska E.
), s. 63-69
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.