Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
1992
Tom
38
Numer
1-3
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1-3
artykuł:
Badanie efektywności funkcjonowania prywatnych firm handlowych na terenie Warszawy
(
Maleszyk E.
,
Tajer S.
)
artykuł:
Zakres standaryzacji strategii marketingowych na rynku światowym
(
Karcz K.
)
artykuł:
Konsumenci o elektronicznym sprzęcie powszechnego użytku (na podstawie badań ankietowych)
(
Piskiewicz L.
)
artykuł:
Konsumenci o odzieży (na podstawie badań ankietowych)
(
Puchalska D.
)
artykuł:
Konsumenci o zmechanizowanym sprzęcie domowego użytku (na podstawie badań ankietowych)
(
Studzinska A.
)
artykuł:
Franchising - szansa czy zagrożenie dla polskiego handlu
(
Chwalek J.
)
artykuł:
Zmiany strukturalne w gospodarce
(
Budzich E.
)
artykuł:
Interwencja państwa w sferę konsumpcji (z doświadczeń brytyjskich)
(
Wisniewski A.
)
artykuł:
Przemiany w funkcjonowaniu handlu detalicznego w Poznaniu a preferencje konsumentów
(
Ciechomski W. J.
)
artykuł:
Europejskie odniesienia w zakresie konsumpcji i marketingu dla przedsiebiorstw w Polsce
(
Struzycki M.
), s. 6-10
artykuł:
Wdrazanie zasad gospodarki rynkowej a poziom zycia ludnosci
(
Szulce H.
), s. 15-18
artykuł:
Zmiany sytuacji materialnej gospodarstw domowych w procesie transformacji gospodarki polskiej
(
Palaszewska-Reindl T.
), s. 19-25
artykuł:
Zakres samoobslugowej formy zaspokajania potrzeb w gospodarstwach domowych w okresie przechodzenia do gospodarki rynkowej
(
Kedzior Z.
), s. 25-28
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.