Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2010
Tom
56
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Marketing przedsiebiorstw handlowych
(
Klosiewicz-Gorecka U.
), s. 1-9
artykuł:
Rola zarzadzania w ksztaltowaniu jakosci produktu regionalnego i tradycyjnego
(
Lukasinski W.
), s. 9-15
artykuł:
Wybrane czynniki wplywajace na postrzeganie artykulow spozywczych [wyniki badan empirycznych]
(
Baruk A. I.
), s. 16-22
artykuł:
Marki wlasne - instrument konkurowania detalistow na polskim rynku
(
Stopczynski B.
), s. 22-28
artykuł:
Innowacje w uslugach transportowych dla ludnosci
(
Slaby T.
,
Janos-Kreslo M.
), s. 28-36
artykuł:
Dostosowanie oferty i sposobu ksztalcenia na poziomie wyzszym do potrzeb rynku pracy i rozwoju spoleczno-gospodarczego woj. swietokrzyskiego
(
Piotrowska-Piatek A.
), s. 37-44
artykuł:
Aktywnosc ekonomiczna i ocena sytuacji finansowej mieszkancow wsi w Wielkopolsce
(
Kalinowski S.
), s. 44-50
artykuł:
Mikroprzedsiebiorstwa handlowe w Unii Europejskiej
(
Golas Z.
), s. 51-62
artykuł:
Sprawozdanie z konferencji pt. Konsument - Gospodarstwo domowe - Rynek. Polska - Europa
(
Jaciow M.
), s. 63-66
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.