Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
1994
Tom
40
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Konkurencja jako element więzi przedsiębiorstwa z polityką handlową
(
Struzycki M.
)
artykuł:
Postawy i zachowania konkurencyjne przedsiębiorstw handlowych
(
Struzycki M.
,
Nizinska K.
)
artykuł:
Wykorzystanie analizy częstości i zmienności cech segmentu w procesie segmentacji rynku
(
Jonas A.
)
artykuł:
Rytm giełdy
(
Mynarski S.
)
artykuł:
Przedsiębiorstwo jako podmiot i przedmiot promocji
(
Szemborska E.
)
artykuł:
Nowe wymagania w zarządzaniu przedsiębiorstwem
(
Sztucki T.
)
artykuł:
Dystrybucja żywności ekologicznej w krajach Unii Europejskiej
(
Luczka-Bakula W.
)
artykuł:
Determinanty konkurencji w handlu (doświadczenia niemieckie)
(
Chwalek J.
)
artykuł:
Koncepcja marketingowa działania supermarketu
(
Mruk H.
,
Sojkin B.
)
artykuł:
Podstawy analizy finansowej w gospodarce rynkowej
(
Suszynski C.
)
artykuł:
Wspolpraca przedsiebiorstw w kanalach dystrybucji artykulow zywnosciowych
(
Klosiewicz U.
,
Ostrowska E.
), s. 31-36
artykuł:
Polityka zakupow przedsiebiorstw handlu hurtowego artykulami zywnosciowymi
(
Tajer S.
), s. 36-42
artykuł:
Polityka zakupow przedsiebiorstw handlu detalicznego artykulami zywnosciowymi
(
Maleszyk E.
), s. 42-47
artykuł:
Dystrybucja zywnosci ekologicznej w krajach Unii Europejskiej
(
Luczka-Bakula W.
), s. 56-61
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.