Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
13[62]
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
13[62]
artykuł:
Determinanty kształtowania jakości usługi podczas współprodukcji
(
Urban W.
)
artykuł:
Wartość dla klienta jako podstawa budowania pozycji konkurencyjnej kin studyjnych
(
Iwinska–Knop K.
,
Szymanska K.
)
artykuł:
Legal framework of environmental law for agricultural production in Poland
(
Krol M. A.
)
artykuł:
Wykorzystanie teorii interesariuszy w procesie kształtowania strategii marketingowej organizacji sportowych
(
Waskowski Z.
)
artykuł:
Implementacja technologii informacyjnych e-commerce w przedsiębiorstwach ze szczególnym uwzględnieniem przemysłu spożywczego
(
Strzebicki D.
)
artykuł:
Zmiany strukturalne cukrownictwa polskiego
(
Kapusta F.
)
artykuł:
Analiza zróżnicowania przestrzennego rozwoju społeczno--gospodarczego duoregionu Pomorze z wykorzystaniem metody k-średnich
(
Karmowska G.
,
Marciniak M.
)
artykuł:
Relacje między strategią marketingową a strategią finansowania
(
Grzegorczyk W.
)
artykuł:
Zastosowanie technik neuronauki poznawczej w zarządzaniu marketingowym
(
Wasikowska B.
)
artykuł:
Rola kapitału obrotowego w kształtowaniu sytuacji finansowej rodziny rolniczej w polskich gospodarstwach rodzinnych
(
Bereznicka J.
)
artykuł:
Makromarketing jako część nauki o marketingu
(
Kaminski J.
)
artykuł:
Voluntary simplicity - sustainable alternative to overconsumption
(
Burgiel A.
,
Sowa I.
,
Zralek J.
)
artykuł:
Promocja zrównoważonej konsumpcji w wybranych państwach europejskich
(
Szymoniuk B.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.