PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2013 | 20 | 09 |
Tytuł artykułu

Marketing sąsiedztwa - stosowanie metod komunikacji mobilnej w działaniach marketingowych

Warianty tytułu
EN
Proximity marketing - treatment of mobile communication method into marketing activities
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The aim of this paper is to describe mobile communication technology and present its effectiveness for marketing activities. In particular the article is focused on the areas of promotion, distribution and market research. Authors aim to show how proximity marketing can be implemented, looking closely at its definition, its technological issues, and its limitations. Therefore the article is meant to emphasize the importance of how the development of IT affects the dynamic process of marketing and its evolution. Authors are aware of how vital operational cost effectiveness and ease of content selection is for providers, plus how the importance of how it must look good, be easy to use and offer value for the end user.
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
20
Numer
09
Opis fizyczny
s.24-32,rys.,tab.
Twórcy
autor
  • Katedra Analizy Rynku i Marketingu, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie, Olsztyn
autor
  • Bluepod Media Worldwide Ltd, Londyn
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-f6f5b022-2308-4789-91f9-f7e509b1985f
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.