PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 04 | 3 |

Tytuł artykułu

Rola znakowania produktów rolno-spożywczych w decyzjach nabywczych konsumentów

Autorzy

Warianty tytułu

EN
The importance of foodstuffs labelling in the consumers purchase decisions

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Przedstawiono rosnące znaczenie znakowania produktów rolno-spożywczych jako instrumentu wpływającego na decyzje nabywcze konsumentów. W tym kontekście zostały zaprezentowane pewne elementy, które powinny pojawić się na etykietach i opakowaniach wyrobów w celu zwiększenia ich atrakcyjności.
EN
The article points at the growing importance of food industry products labelling as an instrument that influences the consumers purchase decisions. In this context certain elements were presented that should appeare on the labels in the aim of food attractiveness increasing.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

04

Numer

3

Opis fizyczny

s.76-79,rys.,bibliogr.

Twórcy

  • Katedra Polityki Agrarnej i Marketingu, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, ul.Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa

Bibliografia

  • Cichoń M. (1998): Funkcja informacyjna i edukacyjna opakowania. Opakowanie, nr 2, 18 - 20.
  • Hales F. C. (1996): Promocja a opakowania. Opakowanie, nr 12.
  • Hales F. C. (2001): Ocena funkcji marketingowych opakowań. Opakowanie, nr 2.
  • Kos C., Szwacka-Salmonowicz J. (1997): Marketing produktów żywnościowych. PWRiL, Warszawa.
  • Mruk H., Rutkowski I. (1994): Strategia produktu. PWE, Warszawa.
  • Mruk H. (2000): Zachowania nabywców a opakowani. Opakowanie, nr 2.
  • Wiśniewski A. (1995): Marketing. Wyd. Szkolne i Pedagogiczne, Warszawa.
  • Żurawik B., Żurawik W. (1996): Zarządzanie marketingiem w przedsiębiorstwie. PWE, Warszawa.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-f6893651-f1e1-4fb2-91b5-00bd083461c3
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.