PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2005 | 44 | 1 |
Tytuł artykułu

Klient urzędu gminy posiadającego ISO na przykładzie Urzędu Gminy Nędza

Autorzy
Warianty tytułu
EN
Customer of gmina (commune) office having the ISO - an example of Gmina Nędza Office
Języki publikacji
PL
Abstrakty
EN
The paper presents changes in quality of public administration services in an office with the ISO certificate. ISO system introduction process in Gmina (commune) Nędza Office and the results of customers' satisfaction survey have been presented. General remarks on services' quality expressed by persons visiting public administration units have been presented and compared with the activities undertaken by the Gmina Nędza Office. At the end paper presents advantages resulted from introducing ISO norms and some gaps still occurring in the Office despite the activities aiming at improving the quality of customers' services.
Słowa kluczowe
PL
Wydawca
-
Rocznik
Tom
44
Numer
1
Opis fizyczny
s.389-398,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Ekonomiki i Organizacji Rolnictwa, Akademia Rolnicza, al.Mickiewicza 21, 31-120 Kraków
Bibliografia
  • Hamrol A., Mantura W. 1998. Zarządzanie jakością teoria praktyka. Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa-Poznań.
  • Kloze T. 2001. Normy ISO 9001:2000 Zasady zarządzania jakością. ABC jakości. Akredytacja. Bada­nia. Certyfikacja. Quality Review, 1(25).
  • Sokołowicz W., Srzednicki A. 2004. ISO System zarządzania jakością. Wydawnictwo C.H. Beck, Warszawa.
  • www.usc.gov.pl/gallery/51/51.ppt
  • www.nedza.pl/iso.htm
  • www.nedza .pl /onedzy.htm
  • www.nedza .pl / abecadło.htmkoscia www.nedza.pl/sprawa_ewid_ludn_06.htm
Uwagi
Rekord w opracowaniu
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-f61bc8d4-a03e-4273-8916-9924d489bc8e
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.