Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik
2017
Tom
---
Numer
17[66]
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
17[66]
artykuł:
Komunikacja marketingowa w procesie współpracy międzysektorowej organizacji pozarządowej
(
Rudawska E.
,
Bloch M.
)
artykuł:
Uwarunkowania zarządzania wartością przedsiębiorstwa - kontekst Grupy Azoty Puławy
(
Pokojski Z.
)
artykuł:
Styl życia - jako egzemplifikacja zmian zachowań konsumpcyjnych Polaków
(
Pizlo W.
,
Mazurkiewicz-Pizlo A.
)
artykuł:
Porównanie wybranych aspektów działań promocyjnych prowadzonych przez gminy wiejskie, miejsko-wiejskie i miejskie
(
Kochanowicz Z.
,
Czaplicka J.
,
Borawski P.
)
artykuł:
Testowanie występowania „efektu stycznia” na podstawie indeksu sWiG80
(
Karaszkiewicz B.
,
Staniec I.
)
artykuł:
Determinanty decyzji zakupowych nabywców na rynku produktów sportowych
(
Waskowski Z.
)
artykuł:
Otwarte innowacje w małych i średnich przedsiębiorstwach. W kierunku zintegrowanego modelu współpracy
(
Zajkowska M.
)
artykuł:
Światowy kryzys finansowy i działania naprawcze wobec gospodarki polskiej
(
Adamowicz M.
,
Miklaszewska W.
,
Adamowicz T.
)
artykuł:
Płatności bezpośrednie dla rolnictwa w Polsce w warunkach pozostawania poza strefą euro
(
Czubak W.
,
Bajan B.
,
Cieslak P.
)
artykuł:
Źródła finansowania projektów europejskich w wymiarze transferów finansowych Polska - Unia Europejska
(
Jegorow D.
)
artykuł:
Klaster jako sieć interesariuszy według założeń marketingu 3.0
(
Szymoniuk B.
)
artykuł:
Mechanizm przestępstw karuzelowych i metody ich ograniczenia
(
Kozub-Skalska S.
)
artykuł:
Wpływ globalizacji na zarządzanie we współczesnym przedsiębiorstwie
(
Miara A.
)
artykuł:
Cechy domen internetowych polskich marek eksportowych a specyfika branży
(
Witek-Hajduk M. K.
,
Zaborek P.
,
Mazur J.
,
Sznajder A.
,
Targanski B.
)
artykuł:
Who is a sustainable consumer? In search of a new human concept in sustainable economy
(
Zralek J.
)
artykuł:
W poszukiwaniu wiarygodnych metod pomiaru skuteczności budowania marek miast
(
Augustyn A.
,
Herezniak M.
,
Florek M.
)
artykuł:
Uwarunkowania rozwoju systemów ERP w przedsiębiorstwach
(
Strzebicki D.
)
artykuł:
Nowe koncepcje marketingu w procesie tworzenia strategii marketingowej na rynkach międzynarodowych
(
Grzegorczyk W.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.