PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2018 | 64 | 1 |
Tytuł artykułu

Critical factors of shopping centre attractiveness in the opinions of students - the case of Poznan

Warianty tytułu
PL
Główne czynniki atrakcyjności centrów handlowych w opinii studentów - przypadek Poznania
RU
Osnovnye faktory privlekatel'nosti torgovykh centrov po mneniju studentov na primere Poznani
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
PL
RU
Słowa kluczowe
EN
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
64
Numer
1
Opis fizyczny
p.186-202,ref.
Twórcy
autor
  • Department of Trade and Marketing, Faculty of Management, University of Economics in Poznan, Al.Niepodległosci 10, 61-875 Poznan
autor
  • Department of Trade and Marketing, Faculty of Management, University of Economics in Poznan, Al.Niepodległosci 10, 61-875 Poznan
autor
  • Department of Trade and Marketing, Faculty of Management, University of Economics in Poznan, Al.Niepodległosci 10, 61-875 Poznan
  • Department of Trade and Marketing, Faculty of Management, University of Economics in Poznan, Al.Niepodległosci 10, 61-875 Poznan
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-f3a7501d-075f-414f-8b81-7ea27a1f83ed
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.