Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Wiadomości Statystyczne
2022
|
67
|
10
|
Tytuł artykułu
Efektywność zajęć zdalnych w czasie pandemii COVID-19
Autorzy
Zalewska E.
,
Trzcinska K.
Treść / Zawartość
Pełne teksty:
Pobierz
Warianty tytułu
EN
Effectiveness of distance learning during the COVID-19 pandemic
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
PL
pandemia Covid-19
ksztalcenie
nauczanie zdalne
efektywnosc
wspolczynnik Giniego
Wydawca
-
Czasopismo
Wiadomości Statystyczne
Rocznik
2022
Tom
67
Numer
10
Opis fizyczny
s.48-61,tab.,wykr.,bibliogr.
Twórcy
autor
Zalewska E.
Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Uniwersytet Łódzki, Łódź
autor
Trzcinska K.
Wydział Ekonomiczno-Socjologiczny, Uniwersytet Łódzki, Łódź
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
DOI
10.5604/01.3001.0016.0659
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-f3969e7b-d8b0-48cb-923e-d3a695172625
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.