Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego. Ekonomika i Organizacja Gospodarki Żywnościowej
Rocznik
2016
Tom
---
Numer
113
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
113
artykuł:
Hierarchizacja czynników kształtujących relacje przedsiębiorstw w kanałach dystrybucji środków ochrony roślin
(
Gazdecki M.
)
artykuł:
Znaczenie czynników behawioralnych w podejmowaniu decyzji inwestycyjnych na rynku kapitałowym
(
Wasilewski M.
,
Juszczyk M.
)
artykuł:
Działania promocyjne kawiarni sieciowych i ich ocena w świetle badań konsumentów
(
Swiatkowska M.
,
Okraska S.
)
artykuł:
Żywność ekologiczna w opinii młodych polskich konsumentów - wyniki badania
(
Escher I.
,
Petrykowska J.
)
artykuł:
Uwarunkowania postaw konsumentów wobec produktów mięsnych
(
Murawska A.
)
artykuł:
Zastosowanie metod wielowymiarowej analizy dyskryminacyjnej do prognozowania upadłości wybranych spółek sektora spożywczego
(
Zielinska-Sitkiewicz M.
)
artykuł:
Leasing jako forma finansowania majątku przedsiębiorstw rolniczych
(
Ganc M.
,
Domanska T.
)
artykuł:
Ocena innowacyjności polskich i ukraińskich konsumentów na rynku produktów żywnościowych
(
Jasiulewicz A.
,
Lemanowicz M.
)
artykuł:
Media społecznościowe w procesie komunikacji marek sektora spożywczego
(
Kaczorowska-Spychalska D.
)
artykuł:
Stan rozwoju rolnictwa ekologicznego w Polsce w latach 2004–2014
(
Kalyk P.
,
Michalowska M.
)
artykuł:
Innowacje w zakresie interakcji z klientem i komunikacji marketingowej w handlu dyskontowym
(
Koniorczyk G.
)
artykuł:
Wybrane socjodemograficzne determinanty postaw konsumentów wobec żywności o obniżonej zawartości cukru
(
Staniewska K.
,
Jakubowska D.
,
Radzyminska M.
)
artykuł:
Kluczowe cechy pracowników w rozwoju przedsiębiorstw handlowych
(
Cyrek P.
)
artykuł:
Ceny w sektorze rolno-żywnościowym w warunkach cyklu koniunkturalnego
(
Masniak J.
)
artykuł:
Social media jako narzędzie komunikacji przedsiębiorstwa z klientami
(
Werenowska A.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.