PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2017 | 12 Dodatek Ekologiczny dla Szkół nr 277 |

Tytuł artykułu

Druga natura szkoły

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Opis fizyczny

s.1-3,rys.

Twórcy

autor
  • Studium Kształcenia Nauczycieli, Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, Kraków

Bibliografia

  • [1] E. Kalińska, Tutoring - nauczyciel i uczeń zupełnie inaczej. Rozmowa z Piotrem Czekierdą. Edukacja Pomorska nr 53(4) lipiec - sierpień 2012 r., s. 45
  • [2] P. Czekierda, Czym jest tutoring? [w:] P. Czekierda, B. Fingas, M. Szala, Tutoring - teoria, praktyka, studia przypadków, Warszawa 2015, s. 16.
  • [3] P. Czekierda, Czym jest tutoring? [w:] P. Czekierda, B. Fingas, M. Szala, Tutoring - teoria, praktyka, studia przypadków, s. 20.
  • [4] http://cw.edu.pl/strefa/632/ (dostęp 03.11.2017)
  • [5] R. Kotarski, Włam się do mózgu, Altenberg 2017, s.90-93.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-eeee562c-7ac3-4118-ab38-1cd35264f05e
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.