Postawy etyczne nauczycieli akademickich według opinii studentów Wydziału Ekonomicznego Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Katedra Ekonomii Menedżerskiej i Rachunkowości, Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie, ul.Żołnierska 47, 71-210 Szczecin
Bibliografia
Bąba M., Minkiewicz B., Sztanderska U. 2004. Oferta szkolnictwa wyższego a wymagania rynku pracy. Raport z badań przeprowadzonych na ISW na zlecenie KIG. Warszawa (maszynopis).
Bogusz J. 1996. Autorytet nauczyciela akademickiego a wyniki kształcenia i wychowania. Pedagog. Szk. Wyż. (4), 15–27.
Ciczkowski W. 1996. Wartości moralne nauczyciela akademickiego. Pedagog. Szk. Wyż. (4), 158–162.
Dobre obyczaje w kształceniu akademickim. 2001. Materiały z ogólnopolskiej konferencji, Kraków 20–21 maja 2004. Red. K. Kloc, E. Chmielecka. Kraków, AE, 21–47.
Grzegorczyk A. 1989. Etyka w doświadczeniu wewnętrznym. Warszawa, Instyt. Wydaw. Pax, 7.
Haber L. 1996. Studenci niepaństwowych wyższych szkół biznesu – nowy segment rynku edukacyjnego. Pedagog. Szk. Wyż. (4), 72–75.
Jundziłł I. 1986. Nagrody i kary w wychowaniu. Warszawa, NK, 27.
Michowska M., Kaczmarek J., Basińska K., Oleniczak M. 2008. Ocena postaw etycznych nauczycieli akademickich oraz studentów akademii medycznej w Gdańsku. Ann. Acad. Med. Gedan. 38, 51–64.
Rumiński A. 1996. Nauczyciel akademicki wobec wartości życiowych. Pedagog. Szk. Wyż. (4), 158–62.
Słownik pedagogiki. 1986. Red. L. Koczniewska-Zagórska, T.W. Nowacki, Z. Wiatrowski, Wrocław, Wydaw. PAN, 364.
Śnieżyński M. 2015. O autorytecie nauczyciela akademickiego; www.wsp.krakow.pl/konspekt/konspekt3/ sniezynski.html, dostęp: 14.01.2015.