PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2021 | 14 | 2 |

Tytuł artykułu

Opinion on the paper by Jacek Kaminski entitled „Historical marketing research - barriers to conducting it and its importance”, Economic and Regional Studies 2021, 14(1), 108–126

Autorzy

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

PL
Opinia dotycząca artykułu Jacka Kamińskiego „Historyczne badania marketingu - bariery prowadzenia i znaczenie”, Studia Ekonomicze i Regionalne 2021, 14(1), 108–126

Języki publikacji

EN PL

Abstrakty

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

14

Numer

2

Opis fizyczny

p.261-263

Twórcy

autor
  • The University of Vermont, 2 Scarlet Sage Lane, Brunswick, Maine 04011, USA

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-eb197ce1-429f-4474-bf5c-7fa7c6ceb04b
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.