PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2013 | 20 | 02 |

Tytuł artykułu

Łączenie podejść metodycznych w badaniach strategii marketingowych polskich przedsiębiorstw na rynkach międzynarodowych

Autorzy

Warianty tytułu

EN
An integrated methodological approach to analysing the marketing strategies of Polish companies in international markets

Języki publikacji

PL

Abstrakty

EN

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

20

Numer

02

Opis fizyczny

s.12-17,rys.,tab.

Twórcy

autor
  • Katedra Marketingu, Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie, Kraków

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-e7b7167b-02e8-418a-9ff1-67b291ea9cc9
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.