Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2012
Tom
19
Numer
12
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
12
artykuł:
Europejskie Forum Marketingu Instytucji Naukowych i Badawczych
(
Olejniczak A.
)
artykuł:
Ambiwalentne postawy Polaków wobec zaawansowanej elektroniki użytkowej
(
Kall J.
)
artykuł:
Rozwój metodologii badań marketingowych - kontekst historyczny
(
Tarka P.
)
artykuł:
Ocena dostawców w ograniczaniu ryzyka operacyjnego w łańcuchu dostaw
(
Wieteska G.
)
artykuł:
Komunikacja kupców i sprzedawców a zaufanie na rynku spożywczym w Polsce i na Ukrainie
(
Leszczynski G.
)
artykuł:
Wykorzystanie metodyki badań interaktywnych w marketingu
(
Mitrega M.
)
artykuł:
Ocena wielkości polskiego rynku odzieży i perspektywy jego rozwoju
(
Grandys E.
,
Grandys A.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.