PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2018 | 25 | 04 |
Tytuł artykułu

Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji marketingowej w pozycjonowaniu marki na rynku dóbr luksusowych

Autorzy
Warianty tytułu
EN
Social media as marketing communication tool in brand positioning in luxury goods market
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
PL
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
25
Numer
04
Opis fizyczny
s.44-58,tab.,wykr.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Uniwersytet Warszawski, Warszawa
Bibliografia
Uwagi
PL
Artykuł na płycie CD
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-e054e632-eceb-481b-bc46-c368106d337c
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.