PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2018 | 36 | 2 |

Tytuł artykułu

Using cluster analysis and choice-based conjoint in research on consumers preferences towards animal origin food products. Theoretical review,results and recommendations

Warianty tytułu

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

36

Numer

2

Opis fizyczny

p.171-184,ref.

Twórcy

autor
  • Department of Organization and Consumption Economics, Faculty of Human Nutrition and Consumer Sciences Warsaw University of Life Sciences, Nowoursynowska 159c, 02-776 Warsaw, Poland
autor
  • Department of Organization and Consumption Economics, Faculty of Human Nutrition and Consumer Sciences Warsaw University of Life Sciences, Nowoursynowska 159c, 02-776 Warsaw, Poland
  • Department of Organization and Consumption Economics, Faculty of Human Nutrition and Consumer Sciences Warsaw University of Life Sciences, Nowoursynowska 159c, 02-776 Warsaw, Poland
autor
  • Institute of Genetics and Animal Breeding, Polish Academy of Sciences Jastrzebiec, Postepu 36A, 05-552 Magdalenka, Poland
autor
  • Department of Organization and Consumption Economics, Faculty of Human Nutrition and Consumer Sciences Warsaw University of Life Sciences, Nowoursynowska 159c, 02-776 Warsaw, Poland

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-df457bf0-86ff-4756-b20f-0c93fd3cfd08
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.