Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Zeszyty Naukowe Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Polityki Europejskie, Finanse i Marketing
Rocznik
2015
Tom
---
Numer
14[63]
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
14[63]
artykuł:
Biogospodarka jako obszar inteligentnej specjalizacji regionalnej
(
Gralak K.
)
artykuł:
Społeczna odpowiedzialność biznesu jako czynnik ograniczający rozwój przedsiębiorstwa
(
Cyran K.
,
Dybka S.
)
artykuł:
Ocena komunikacji między spółkami giełdowymi skupionymi w Respect Index a potencjalnymi akcjonariuszami
(
Salek P.
)
artykuł:
Regional diversification in financing rural area development in Poland in the years 2007-2013
(
Golebiewski J.
,
Podlinska O.
)
artykuł:
Ekologiczne aspekty działań marketingowych gospodarstw ekoagroturystycznych w Polsce
(
Wilk I.
)
artykuł:
Konkurencyjność gospodarstwa wielkoobszarowego - studium przypadku
(
Gonet D.
,
Kalinowski J.
)
artykuł:
The activity of local government in fostering the development of tourist brand products of natural valuable areas of the Lublin voivodeship
(
Guzal-Dec D.
)
artykuł:
Osoby starsze wobec innowacyjnych form świadczenia usług ubezpieczeniowych
(
Czerwinski B.
)
artykuł:
Tendencies of changes in market behaviours of physically disabled consumers
(
Maciaszczyk M.
)
artykuł:
Regionalne zróżnicowanie realizacji działania „Modernizacja gospodarstw rolnych” w ramach PROW 2007-2013
(
Wicki L.
)
artykuł:
Marketing promotion of innovative activities - the example of the Renewable Energy Resources Sector (RES) in the Lublin region
(
Rzemieniak M.
)
artykuł:
Czynniki wpływające na różnicowanie poziomu wsparcia gospodarstw środkami Wspólnej Polityki Rolnej UE
(
Marcysiak A.
,
Marcysiak A.
)
artykuł:
Sustainable marketing as a factor of innovation growth in small and medium-sized enterprises
(
Zajkowska M.
)
artykuł:
Współczesne strategie marketingowe realne i wirtualne – aspekty teoretyczne i praktyczne
(
Golik-Gorecka G.
)
artykuł:
Modelowanie wieloagentowe jako narzędzie do badania zachowania konsumentów
(
Wawrzyniak A.
)
artykuł:
Municipal bond as a supporting tool of regional economic development in Poland
(
Kozak S.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.