PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2001 | 03 | 3 |

Tytuł artykułu

Zachowania i postawy warszawskich konsumentów na rynku jogurtów

Warianty tytułu

EN
Consumer behaviour and preferences on the yoghurt market

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Rynek żywności w Polsce odznacza się dużą dynamiką i silnymi procesami dostosowawczymi. Wzrastająca liczba konsumentów zainteresowanych zdrowiem, właściwą strukturą i wartością odżywczą diety formułuje nowe potrzeby rynkowe, dotyczące specjalnych rodzajów żywności wygodnej, funkcjonalnej, zdrowej, ekologicznej, minimalnie przetworzonej i inne. Celem pracy było poznanie postaw oraz ocena zachowań i upodobań konsumentów w zakresie preferencji, wyboru i spożycia jogurtów, zaliczanych do produktów charakteryzujących się ww. cechami.
EN
Rynek żywności w Polsce odznacza się dużą dynamiką i silnymi procesami dostosowawczymi. Wzrastająca liczba konsumentów zainteresowanych zdrowiem, właściwą strukturą i wartością odżywczą diety formułuje nowe potrzeby rynkowe, dotyczące specjalnych rodzajów żywności wygodnej, funkcjonalnej, zdrowej, ekologicznej, minimalnie przetworzonej i inne. Celem pracy było poznanie postaw oraz ocena zachowań i upodobań konsumentów w zakresie preferencji, wyboru i spożycia jogurtów, zaliczanych do produktów charakteryzujących się ww. cechami.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

03

Numer

3

Opis fizyczny

s.68-71,rys.,bibliogr.

Twórcy

autor
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, Warszawa

Bibliografia

  • AG (2001): Świat jogurtów. Food & Drink Polska, 2001.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-d64fe6bb-ba73-457d-b6d6-33b04b9875fb
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.