PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2017 | 63 | 6 |
Tytuł artykułu

Selfie and personal branding phenomena in the context of the network economy. A literature reviev

Treść / Zawartość
Warianty tytułu
PL
Zjawiska selfie i personal branding w kontekście gospodarki sieciowej. Przegląd literatury
RU
Javlenija selfi i individual'nogo brendinga v kontekste setevojj ehkonomiki. Obzor literatury
Języki publikacji
EN
Abstrakty
EN
PL
RU
Słowa kluczowe
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
63
Numer
6
Opis fizyczny
p.161-169,fig.,ref.
Twórcy
autor
  • Department of Marketing, Faculty of Management and Economics, Gdansk University of Technology, Narutowicza 11/12, 80-233 Gdansk, Poland
autor
  • Dipartimento of Business Administration, Universiti di Verona, Via Cantarane, 24, 37129 Verona, Italia
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-d1c887fc-c802-42eb-8586-2e17066afac8
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.