Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2019
Tom
26
Numer
02
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
02
artykuł:
Sale of luxury goods on the Internet in light of CJEU's judgment of 6 December 2017 in Coty Germany case and the research in the field of marketing
(
Targanski B.
)
artykuł:
Młodzi dorośli Polacy wobec redystrybucji dóbr używanych
(
Wilczak A.
)
artykuł:
Definiowanie tożsamości marki oraz implikacje praktyczne przyjętych założeń na przykładzie historycznej marki słodyczy Solidarność
(
Bartczak M.
)
artykuł:
The selected types of activities andmotivators of multichannel purchaseamong the generation Y consumers
(
Delinska L.
,
Badowska S.
)
artykuł:
Zrównoważony marketing w zrównoważonym świecie - cz.1
(
Kaminski J.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.