Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Artykuł - szczegóły
Narzędzia
PL
EN
BibTeX
PN-ISO 690:2012
Chicago
Chicago (Autor-Data)
Harvard
ACS
ACS (bez tytułu art.)
IEEE
Adres strony
Kopiuj
Czasopismo
Studia i Materiały Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej
2014
|
16
|
3[40]
|
Tytuł artykułu
Wykorzystanie lat wskaźnikowych do oceny wpływu reżimu rzecznego na warunki wzrostu drzew w dolinie Warty
Autorzy
Okonski B.
,
Koprowski M.
,
Danielewicz W.
,
Miler A. T.
,
Kasztelan A.
Treść / Zawartość
Pełne teksty:
Pobierz
Warianty tytułu
EN
Application of pointer years to assess the effect of river regime on growth conditions of trees in the Warta river valley
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
PL
doliny rzeczne
dolina Warty
rezim rzeki
rezim wod
ekosystemy lesne
drzewa lesne
jesion
dab
wiaz
przyrost drzew
przyrosty radialne
lata wskaznikowe
Wydawca
-
Czasopismo
Studia i Materiały Centrum Edukacji Przyrodniczo-Leśnej
Rocznik
2014
Tom
16
Numer
3[40]
Opis fizyczny
s.156-164,rys.,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
Okonski B.
Katedra Inżynierii Leśnej, Wydział Leśny, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Poznań
autor
Koprowski M.
Katedra Ekologii i Biogeografii, Wydział Biologii i Ochrony Środowiska, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu, Toruń
autor
Danielewicz W.
Katedra Przyrodniczych Podstaw Leśnictwa, Wydział Leśny, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu.
autor
Miler A. T.
Katedra Inżynierii Leśnej, Wydział Leśny, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Poznań
autor
Kasztelan A.
Katedra Inżynierii Leśnej, Wydział Leśny, Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu, Poznań
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-cfae0c0b-e2eb-4499-9dcc-57650a51ffa8
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.