Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Marketing i Rynek
Rocznik
2019
Tom
26
Numer
07
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
07
artykuł:
A literature review of the classic and extended Unified Theory of Acceptance and Use of Technology 2 (UTAUT2) model
(
Trojanowski M.
,
Kulak J.
)
artykuł:
Rola wartości osobistych dla reakcji na społeczną odpowiedzialność biznesu
(
Furman A.
,
Maison D.
,
Sekscinska K.
)
artykuł:
Marketing zmysłów jako koncepcja multisensorycznego oddziaływania na konsumentów
(
Pabian A. M.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.