PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2016 | 23 | 11 |

Tytuł artykułu

Rola zasobów marketingowych w sferze radykalnych innowacji

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

23

Numer

11

Opis fizyczny

s.36-38

Twórcy

autor

Bibliografia

Uwagi

EN
Kyriakos Kyriakopoulos, Mathew Hughes, Paul Hughes (2016). The role of marketing resources in radical innovation activity: antecedents and payoffs. Journal of Product Innovation Management, 33(4)

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-cad36143-1fa2-4e92-b6aa-e3d7047c49d5
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.