PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
1995 | 02 | 11 |
Tytuł artykułu

Kryteria porównywania mediów reklamy

Warianty tytułu
Języki publikacji
PL
Abstrakty
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
02
Numer
11
Opis fizyczny
s.9-12,tab.
Twórcy
autor
  • Katedra Rynku i Marketingu, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa
autor
  • Katedra Rynku i Marketingu, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie, Warszawa
Bibliografia
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-c4e16cab-458b-4177-8e30-e7f5be2bf2eb
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.