PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
Czasopismo
2018 | 25 | 09 |
Tytuł artykułu

Efektywna strategia marketingowa jako element zarządzania nowym produktem IT - case study

Warianty tytułu
EN
Effective marketing strategy as part of the management of a new IT product - case study
Języki publikacji
PL
Abstrakty
PL
EN
Słowa kluczowe
PL
Wydawca
-
Czasopismo
Rocznik
Tom
25
Numer
09
Opis fizyczny
s.946-964,rys.,tab.,bibliogr.
Twórcy
autor
  • Katedra Infrastruktury Zarządzania, Wydział Informatyki i Zarządzania, Politechnika Wrocławska, Warszawa
autor
  • Katedra Infrastruktury Zarządzania, Wydział Informatyki i Zarządzania, Politechnika Wrocławska, Warszawa
autor
  • Katedra Infrastruktury Zarządzania, Wydział Informatyki i Zarządzania, Politechnika Wrocławska, Warszawa
Bibliografia
Uwagi
PL
Artykuł na płycie CD
Typ dokumentu
Bibliografia
Identyfikatory
Identyfikator YADDA
bwmeta1.element.agro-c43eb45a-b2ef-4356-85a1-ee6f84a90b06
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.