PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2014 | 13 | 4 |

Tytuł artykułu

Creating the image of the university

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

PL
Kreowanie wizerunku uczelni

Języki publikacji

EN

Abstrakty

EN
The main objective of this study is to present the impact of the Erasmus student exchange programme on the university image building. The fi rst part of the paper, describes forms of promotion which are most commonly used by universities, namely: advertising, sponsorship, personal selling, online promotion and engagement marketing. The impact of the Erasmus programme on the university image building is exemplified by the Warsaw University of Life Sciences – SGGW. The paper presents the history, the strengths and the promotional potential of the SGGW. In addition, the paper offers results of a survey, conducted among grantees participating in the Erasmus programme, which aimed at examining the familiarity and effectiveness of applied forms of promotion.
PL
Celem głównym opracowania jest przedstawienie wpływu programu wymiany studenckiej Erasmus na budowanie wizerunku uczelni. W pierwszej części opracowania zostały opisane formy promocji najczęściej stosowane przez szkołę wyższą, czyli reklama, sponsoring, sprzedaż osobista, promocja internetowa oraz marketing doznań. Wpływ programu Erasmus na budowanie wizerunku uczelni przedstawiono na przykładzie Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie. Zaprezentowano historię, atuty a także potencjał promocyjny SGGW. Ponadto zbadano opinie stypendystów biorących udział w programie Erasmus na temat znajomości i skuteczności zastosowanych form promocyjnych.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

13

Numer

4

Opis fizyczny

p.169-179,fig.,ref.

Twórcy

  • Department of European Policy, Public Finance and Marketing, Faculty of Economic Sciences, Warsaw University of Life Sciences – SGGW, Nowoursynowska 166, 02-787 Warsaw, Poland
  • Business Administration Department, Qafqaz University, Azerbaijan

Bibliografia

  • Aaker D.A., 2002. Building Strong Brands. Free Press Business, Simon & Schuster, London.
  • Budzyński W., 1997: Public Relations. Zarządzanie reputacją firmy. Poltext, Warszawa.
  • Kall J., 2001. Silna marka. Istota i kreowanie. PWE, Warszawa.
  • Kapferer J.N., 1995. Strategic Brand Management – New Approaches to Creating and Evaluating Brand Equity. Kogan Page, London.
  • Kotler Ph., Pfoertsch W., 2006. B2B Brand Management. Springer, Berlin-Heidelberg-New York.
  • Łazorko K., Niedzielska A., 2011. Kreowanie wizerunku miejsca w koncepcji marketingu terytorialnego [Creating the image of a place within the concept of territorial marketing]. Wydawnictwo Politechniki Częstochowskiej, Częstochowa, 50, 76.
  • Marek P., 2013. Budowanie pozytywnego wizerunku uczelni wyższej na przykładzie uczelni Szent Istvan. Praca magisterska. SGGW, Warszawa.
  • Skowronek I., 2012. Marketing doświadczeń – od doświadczenia klienta do wizerunku firmy [Engagement Marketing – From Customer Experience to Corporate Image]. Instytut Zarządzania Wartością SGH, Warszawa, 190.
  • Sznajder A., 1994. Sztuka promocji, czyli jak najlepiej zaprezentować siebie i swoją firmę [The Art of Promotion, or how to present yourself and your business in the best possible manner]. Business Press, Warszawa.
  • Sznajder A., 2002. Marketing wirtualny [Virtual Marketing]. Ofi cyna Ekonomiczna, Kraków.
  • Szwacka-Mokrzycka J., 2011. A study on food brand. Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
  • Szwacka-Mokrzycka J., 2012. Marketing – mechanizmy gry rynkowej [Marketing – market game mechanisms]. Wydawnictwo SGGW, Warszawa.
  • Zeller P., 2006. Promocja szkoły w środowisku lokalnym [School Promotion in a Local Environment]. Wydawnictwo CODN, Warszawa, 45.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-c3b61d8c-dea4-46fc-b49e-ef38eda253a9
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.