PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2011 | 57 | 3 |

Tytuł artykułu

Strategie rozwoju sklepów internetowych

Autorzy

Warianty tytułu

EN
Strategies of development of internet shops
RU
Strategii razvitija Internet-magazinov

Języki publikacji

PL

Abstrakty

EN
E-commerce becomes a more and more important sales channel in the market, hence, more and more important becomes the problem of what strategy for activity should choose Internet sellers. One may single out the two most important: to extend the scale of activities and to build relations with customers.
RU
Электронная торговля становится все более важным каналом продажи на рынке; следовательно, все большее значение приобретает проблема, какую стратегию действий должны выбрать Интернет-продавцы. Можно выделить две самые важные: увеличение масштабов действий и построение отношений с клиентами.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

57

Numer

3

Opis fizyczny

s.34-42,rys.,tab.

Twórcy

  • Społeczna Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Zarządzania, Łódź

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-c16b2e66-43eb-411c-884d-6b7de32f667b
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.