PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2015 | 08 | 4 |

Tytuł artykułu

Analysis of consumers’ attitudes to regional and traditional products in rural areas

Autorzy

Treść / Zawartość

Warianty tytułu

PL
Analiza postaw konsumentów wobec produktów regionalnych i tradycyjnych na obszarach wiejskich

Języki publikacji

EN PL

Abstrakty

EN
PL

Wydawca

-

Rocznik

Tom

08

Numer

4

Opis fizyczny

p.73-81,fig.,ref.

Twórcy

autor
  • Faculty of Economics, University of Rzeszow, Rejtana Av.16c, 35-959 Rzeszow, Poland

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-bfbb70d3-fa77-46f4-ae1d-0fd39837904f
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.