PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 04 | 6 |

Tytuł artykułu

Formy promocji wykorzystywane przez rolników zorganizowanych w grupy producenckie

Warianty tytułu

EN
The promotion forms used by farmers associated in producers' groups

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Aby sprawnie funkcjonować i zdobywać coraz to szersze rynki rolnicze grupy producenckie w działalności powinny kierować się podstawowymi zasadami marketingu. Przedstawiono krótką analizę zachowań promocyjnych rolników zorganizowanych w grupy producenckie. Scharakteryzowano takie formy oddziaływania na konsumentów i otoczenie, jak: reklama, propaganda marketingowa (public relations i publicity), sprzedaż osobista i promocja sprzedaży.
EN
In order to function properly and acquire new markets the producer groups should act according to basic marketing rules. In the paper there was presented a brief analysis of farmers ' marketing behaviours associated in the producer groups. There were also characterized such influence forms on consumers and environment, as: publicity, marketing publicity, personal selling, sales promotion.

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Rocznik

Tom

04

Numer

6

Opis fizyczny

s.145-149,bibliogr.

Twórcy

  • Katedra Nauk Humanistycznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, ul.Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa
  • Katedra Nauk Humanistycznych, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, ul.Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa

Bibliografia

  • Altkorn J. (1995): Podstawy marketingu. Instytut Marketingu, Kraków, s. 285, s. 333.
  • Duczkowska-Piasecka M. (1995): Rola komunikacji marketingowej w agrobiznesie. [W:] Marketing w agrobiznesie. Centrum Informacji Menedżera, Warszawa, s. 95.
  • Garbarski L., Rutkowski I., Wrzosek W. (1995): Marketing. PWE, Warszawa, s. 239.
  • Przychodzeń Z. J. (1992): Miejsce doradztwa rolniczego w marketingu operacyjnym. Wieś i Państwo, nr 2, s. 30.
  • Rydel M. (1991): Węzłowe problemy marketingu. Praca zbiorowa, Uniwersytet Gdański, Sopot, s. 208.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-bea9bcdd-83f0-4f5f-8ec5-0c24148b4843
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.