Przejdź do menu głównego
Przejdź do treści
PL
|
EN
Szukaj
Przeglądaj
Pomoc
O nas
test
Preferencje
Polski
English
Język
Widoczny
[Schowaj]
Abstrakt
10
20
50
100
Liczba wyników
Numer - szczegóły
Adres strony
Kopiuj
Wydawca
-
Czasopismo
Handel Wewnętrzny
Rocznik
2018
Tom
64
Numer
1
Identyfikatory
Okładka
Zawartość wolumenu
1
artykuł:
Profil konsumentów korzystających z usług gastronomicznych
(
Kolny B.
)
artykuł:
Preferencje młodych konsumentów wobec kaw dostępnych na polskim rynku
(
Kozlowska P.
,
Guzek D.
,
Glabska D.
)
artykuł:
Determinants influencing young Polish consumers' purchases of private labels products
(
Garczarek-Bak U.
)
artykuł:
Struktura zachowań prosumpcyjnych a wykształcenie nabywców
(
Baruk A. I.
)
artykuł:
Cultural differences and barriers in communication and functioning of an international organisation
(
Fandrejewska A.
,
Wasilik K.
)
artykuł:
Żywność jako element komunikacji sieci sklepów w mediach społecznościowych
(
Pilska M.
,
Stangierska D.
)
artykuł:
Zachowania oszczędnościowe gospodarstw domowych osób starszych na obszarach wiejskich i miejskich
(
Aniola-Mikolajczak P.
)
artykuł:
Miejsca zakupu żywności polskich konsumentów
(
Maciejewski G.
)
artykuł:
Bariery i szanse związane z zakupami żywności przez mieszkańców Warszawy w Internecie
(
Gebski J.
,
Kosicka-Gebska M.
,
Kwiecinska K.
,
Jeznach M.
)
artykuł:
Rozmieszczenie funkcji marketingowej w strukturze organizacji wielopodmiotowej - dylematy lokalizacyjne
(
Sobotkiewicz D.
,
Danielak W.
)
artykuł:
Critical factors of shopping centre attractiveness in the opinions of students - the case of Poznan
(
Borusiak B.
,
Pieranski B.
,
Florek M.
,
Mikolajczyk J.
)
artykuł:
Zróżnicowanie wydatków na żywność i napoje bezalkoholowe w budżetach gospodarstw domowych
(
Piekut M.
)
artykuł:
Systemy rekomendacji w gastronomii jako determinanta wyboru lokali gastronomicznych przez konsumentów
(
Kiezel M.
)
artykuł:
Marketing and B2C communication on the market of foods for infants and young children
(
Jackowska M.
,
Rejman K.
,
Halicka E.
)
artykuł:
Specyfika zachowań informacyjnych konsumentów w kontekście zdrowia i ich konsekwencje dla działań z zakresu komunikacji marketingowej na rynku farmaceutycznym
(
Rogala A.
)
artykuł:
Influence of brand awareness on sensory perception of fruit juices
(
Babicz-Zielinska E.
,
Pronobis A.
)
artykuł:
Telewizyjne programy kulinarne a zachowania konsumentów na rynku usług gastronomicznych - model koncepcyjny
(
Jaciow M.
,
Wolny R.
)
artykuł:
Regional conditions of innovativeness of enterprises on the example of the Silesian Voivodeship
(
Kaminska A.
)
artykuł:
Kreowanie sieciowego produktu turystycznego w działalności organizacji turystycznych województwa kujawsko-pomorskiego
(
Polgert A.
,
Lubowiecki-Vikuk A.
)
artykuł:
Offer formation by foreign entities in the service sector in Poland. Between standardisation and adaptation
(
Nowacki R.
)
artykuł:
Handel wielkopowierzchniowy jako źródło zaspokajania potrzeb gospodarstw domowych na przykładzie miasta Biała Podlaska
(
Adamowicz M.
)
artykuł:
Ocena i prognoza sytuacji finansowej sektora gastronomicznego w ocenie polskich przedsiębiorców oraz perspektywie rozwoju rynku
(
Maciag A.
,
Bobola A.
,
Gorska-Warsewicz H.
,
Gebski J.
)
artykuł:
Grupa społeczno-ekonomiczna a poziom życia w Polsce
(
Turczak A.
)
artykuł:
Postawy studentów wobec nowych produktów i technologii w produkcji żywności
(
Kowalczuk I.
,
Fusiek M.
,
Nowocien M.
)
artykuł:
Wirtualizacja oferty agroturystycznej
(
Krol K.
)
artykuł:
Społeczne aspekty konsumpcji żywności - socjologiczna perspektywa
(
Bylok F.
)
artykuł:
Przedsiębiorstwa sektora turystyki jako podatnicy
(
Karpinska-Mizielinska W.
,
Smuga T.
,
Wazniewski P.
)
artykuł:
Partycypacja obywatelska jako forma komunikacji społecznej w zarządzaniu rozwojem przestrzennym miasta
(
Hajduk S.
)
rozwiń roczniki
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.