PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników

Czasopismo

2016 | 62 | 5 |

Tytuł artykułu

Identyfikacja potrzeb jako sposób budowania długofalowych relacji z klientami przez pryzmat sektora MSP

Warianty tytułu

EN
Recognising the customer needs as a way to create long-term relationships with customers through the prism of the MSE sector
RU
Vyjavlenie potrebnostejj kak sposob formirovanija dolgosrochnykh otnoshenijj s klientami skvoz' prizmu sektora MSP

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
EN
RU

Słowa kluczowe

Wydawca

-

Czasopismo

Rocznik

Tom

62

Numer

5

Opis fizyczny

s.228-237,bibliogr.

Twórcy

  • Instytut Marketingu, Wydział Zarządzania, Politechnika Częstochowska, ul.Armii Krajowej 36B, 42-200 Częstochowa

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-b5278e70-5e08-49b1-ad40-ff9c2eb7f3b2
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.