Katedra Organizacji i Ekonomiki Konsumpcji, Wydział Nauk o Żywieniu Człowieka i Kosumpcji, Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, Warszawa
Bibliografia
[1] Górska-Warsewicz H.: 1997. Ocena wpływu postępowania konsumenta na rynku mleka i jego przetworów. Praca doktorska SGGW, Warszawa.
[2] Hickman B. W., Gates G. E., Dowdy R. P: 1993. Nutrition daims in advertising: a study of four women’s magazines. Journal of Nutrition Education, 25, 5, 227.
[3] Hill J. M., Radimer K. L.: 1996. Health and nutrition messages in food advertisements: a comparative content analysis of young and mature women’s magazines. Journal of Nutrition Education, 28, 6, 313.
[4] Jeżewska-Zychowicz M.: 2000. Ocena wpływu wybranych czynników na postawy kobiet w sferze edukacji żywieniowej. Wydawnictwo SGGW, Warszawa 2000.
[7] Kowalczuk I.: 1998. Zachowania konsumentów a działalność marketingowa przedsiębiorstw na rynku soków. Praca doktorska SGGW, Warszawa.
[8] Maison D.: 1997. Uleganie reklamie. Marketing i Rynek, 5, 30.
[9] Mazurek-Łopacińska K.: 1997. Zachowania nabywców jako podstawa strategii marketingowej. Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej im. Oskara Langego, Wrocław.