PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
1994 | 48 | 08 |

Tytuł artykułu

Promocyjna funkcja opakowan

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Opakowanie spełnia wiele różnorodnych funkcji. W artykule omówiono cechy opakowań istotnie wpływające na ich wartość promocyjną, a mianowicie barwę, grafikę, ilustracje, liternictwo oraz materiał i formę. Funkcję promocyjną opakowań kawy i herbaty oceniano w badaniach ankietowych.
EN
Packings realize many various functions. In the paper there are described attributes of packings considerably affected their promotion value, namely colour, graphics, pictures, lettering, material and shape. Promotion function of coffee and tea packings was analysed by means of questionnaire studies.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

48

Numer

08

Opis fizyczny

s.227-229,bibliogr.

Twórcy

  • Akademia Ekonomiczna, Krakow

Bibliografia

  • [1] Briston J.H.: Packaging management, Gower Press, London 1972.
  • [2] Favre J.P.: Colour sells your package, ABC, Zurich 1969.
  • [3] Kozłowski T., Walden-Kozłowska A.: Study on packaging colour preferences, Materiały: XVI IAPRI Conference, Gent 1988, s. VI 3.1-3.8.
  • [4] PN-64/A-04022. Metody analizy sensorycznej. Analiza jakości cząsteczkowej i całkowitej metodą punktową. Wytyczne sporządzania szczegółowych wzorów oceny.

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-e17c3e56-796a-47e1-a31e-393c9f217df5
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.