PL EN


Preferencje help
Widoczny [Schowaj] Abstrakt
Liczba wyników
2002 | 56 | 08 |

Tytuł artykułu

Wzrost popytu na wygodna zdrowa zywnosc

Autorzy

Warianty tytułu

Języki publikacji

PL

Abstrakty

PL
Popularność żywności „wygodnej" wynika z dużej aktywności zawodowej konsumentów i braku czasu na przygotowywanie posiłków. Konsumenci zwracają uwagę na wartość odżywczą gotowych posiłków, szczególnie na zawartość w nich tłuszczów. W wielu krajach świata wzrasta od kilku lat sprzedaż produktów niskotłuszczowych i niskokalorycznych. W 2000 r. rynek tych produktów szacowano na 33 mld dolarów.
EN
Due to the lack of time and engagement in the professional activities more and more consumers are interested in buying convenient food. They pay attention to the nutrition value of the „ready-to-serve-meals", especially to the content of fats in their composition. In many countries of the world the sale of low-fat and low-calorie products has been increasing since the last few years. In 2000 the market of those products was estimated at 33 billion dollars.

Wydawca

-

Rocznik

Tom

56

Numer

08

Opis fizyczny

s.46-47,tab.

Twórcy

autor

Bibliografia

Typ dokumentu

Bibliografia

Identyfikatory

Identyfikator YADDA

bwmeta1.element.agro-article-db08e710-8c93-41db-98c7-d08e1818efc5
JavaScript jest wyłączony w Twojej przeglądarce internetowej. Włącz go, a następnie odśwież stronę, aby móc w pełni z niej korzystać.