[1] Rynek FMCG: Badania CAL Company Assistance. 1999.
[2] Gazeta w Rzeszowie, nr 114/2000; Wojna trwa.
[3] AC Nielsen. 1999.
[4] Verbeke W., Farris P., Thurik R.: 1998. Consumer response to the preferred brand out-of-stock situation, European Journal of Marketing, Vol. 32 No. 11/12, pp.1008-1028.
[5] Rebstein D.J., Gattignon H.: Optimal product line pricing: the influence of elasticities and cross elasticities, Journal of Marketing Research, Vol. 21, pp. 259-67.
[6] Borin N., Farris P., Freeland J.: A model for determining retail product category assortment and shelf space allocation. Decision Sciences, Vol. 25, No. 3, pp. 359-83.
[7] Messner Z.: 1995. Podstawy rachunkowości. Stowarzyszenie Księgowych w Polsce, Warszawa, s.7.
[8] Sierpińska M., Jachna Т.: 1997. Ocena przedsiębiorstwa według standardów światowych, PWE, Warszawa, s.117-128.
[9] Sierpińska M., Wędzki D.: 1997. Zarządzanie płynnością finansową w przedsiębiorstwie, PWN, Warszawa.